רפואה סינית, דיקור סיני ויפני, צמחי מרפא, ותמציות באך

סובלים מחרדות? דיקור סיני יכול לעזור לכם!

ישנם דברים מסוימים שמפחידים אותנו, וזה טבעי, כי המוח מאותת לנו על סכנה כלשהי כדי להגן עלינו. אבל מה קורה כשהפחד הופך לבלתי הגיוני וכשלפעמים הוא זה שמנהל אותנו – ולא אנחנו אותו?

גורמים כמו חרדות, מתחים נפשיים, לחצים ודיכאון פוגעים בשגרת חיינו, ואינם מאפשרים לנו לתפקד כראוי. 
הרפואה סינית יודעת לאבחן ולטפל בהתפתחות של התקפי חרדה, ולמנוע חזרתן – על כך מיד אפרט: 

תחילה חשוב להבין מהם אותם התקפי החרדה?

התקפי חרדה הם תגובה טבעית של הגוף למצב אותו אנו מפרשים את המצב כאיום שלא בהכרח מוחשי אלא רק מתפרש ככזה. במצב כזה אנו עלולים לחוש פחד או חרדה שלעיתים מלווים בעלפון, זיעה, דופק מואץ, תחושה של סחרור ותסמינים נוספים. התקף חרדה נמשך לרוב מס דקות לא נעימות של פחד ואימה. אותם התקפים מקשים על אורח החיים ומשבשים את השגרה היומיומית.

סובלים מחרדות ולא יודעים מאיפה להתחיל?

אני מזמינה אותך לבוא לפגישת ייעוץ,
לקבל אבחון והסבר מקיף ולטפל בשורש הבעיה
שגי 052-3686354

מהו הטריגר להתקפי חרדה? 

יכולות להיות מספר סיבות פיזיולוגיות להתקפי חרדה. אנסה למנות חלק מהם, למשל חום מערכת העיכול. מצב פיזי המתבטא כצרבות, אי נוחות לאחר האוכל, כאבי ראש מצחיים, חומציות יתר בקיבה לחץ על הסרעפת הרגשה של שריפה בבית החזה, הזעות – אם את חווה אחת או יותר מהתופעות הללו, ייתכן ואת סובלת מחומציות יתר בקיבה שיכולה להיות הטריגר להתקף החרדה שלך. במקרה כזה נטפל בחום בקיבה, נשתפר את הספיגה, הלחץ על הסרעפת ירד, הצרבות ואי נוחות יחלפו – ואיתו יחלפו גם תחושות החרדה.

סיבה נוספת לחרדות, למשל, קשורה למצב הדם, הידועה כאנמיה. ברפואה סינית יש אינדיקציות למצבי חסר דם, כגון: הרגשת קור תמידית, נשירת שיער, קשיי שינה, יובש בעור, כאבי ראש, ולעיתים גם מצב רוח ירוד – אם את חווה אחת מהתופעות הללו, כנראה שאת סובלת מחולשת דם, דבר היכול להיות הטריגר שלך להתקפי חרדה.

הרפואה סינית יודעת לאבחן ולטפל בהתפתחות של התקף חרדה, מבינה את הסיבה שלה, מגיעה לשורשה ומטרתה למנוע הישנות של התקפים כאלה. 

מהו דיקור סיני?

דיקור הסיני היא שיטה עתיקה שאינה משתמשת בתרופות או חומר כימי אחר. היא כלי מרכזי ברפואה הסינית ומשמשת לחיזוק ואיזון הגוף באמצעות שימוש במחטים במקומות שונים בגוף שמשפיעים על רמת האנרגיה, מחזקת, מניעה ומקלה על הסימפטומים השונים.

הקשר בין דיקור סיני לטיפול בחרדות:

דיקור סיני היא דרך יעילה להשגת תוצאות ללא שימוש בתרופות. מחקרים רבים בתחום מצביעים על היכולות של הדיקור לעודד שחרור טבעי של סרוטונין ואנדורפינים במוח, אותם חומרים שמופרשים במוח, שמשכים כאבים מרגיעים ומשפרים את מצב הרוח.

כאשר מבצעים דיקור סיני לטיפול בחרדות, נהוג להחדיר את המחטים באותם האזורים שמטרתם להרגיע את הגוף והנפש. הדיקור יאזן וירגיע את הגוף, יגע בנקודות הכאב והחולשה ויאפשר להציף את הקושי באמצעות הטיפול. עם ההתקדמות בטיפולים, הדיקור יסייע להעלמת הסימפטומים הגופניים שנגרמים עם התקפי החרדה כמו קושי בנשימה, כאבי ראש, דפיקות לב מואצות ועוד.

האם אפשר לטפל בהתקפי חרדה בדיקור סיני, גם אם אני כבר נוטלת כדורים (מכל הסוגים, גם פסיכיאטרי)?

כן. אפשר לעזור. כיוון שהכדורים מטפלים בסימפטומים (נוגדי חומציות, מרגיעי נפש וכדומה) ולא בשורש הבעיה.

אם אתם מתקשים להתמודד במצבים של לחץ, תוהים מדוע החרדות תוקפות אתכם ומשפיעות על היכולת שלכם לתפקד באופן שוטף, אז יהיה כדאי לכם לדעת שמדובר במנגנון הגנה של הגוף, ויש דרך להרגיע את הגוף באמצעות דיקור סיני.

סובלים מהתקפי חרדה ולא יודעים מאיפה להתחיל?

אני מזמינה אותך לבוא לפגישת ייעוץ,
לקבל אבחון והסבר מקיף ולטפל בשורש הבעיה
שגי 052-3686354

לסיכום

הרבה אנשים חווים התקפי חרדה ולחץ בעקבות אורח החיים המודרני, כמו למשל: שינה מועטה ולא בזמן, תזונה לקויה או חסרה, פעילות גופנית לא מותאמת. התקפי החרדה מופיעים בדרך כלל אצל אנשים הסובלים מאי שקט, מתח בחייהם, דאגה ממושכת ולחץ.

ברפואה הסינית, דיקור לחרדות הינו כלי לטיפול טבעי הניתן מזה שנים, בשילוב פורמולות צמחי מרפא, ובעל עוצמה רבה שיכול לסייע לכם לטפל בהתקפי החרדה שלכם. 

מזמינה אתכם לשיחת יעוץ וטיפול אצלי בקליניקה

× - פנו אליי
דילוג לתוכן