רפואה סינית, דיקור סיני ויפני, צמחי מרפא, ותמציות באך

הטיפול בשיעול דרך הרפואה הסינית

כולנו עלולים לסבול משיעול מדי פעם בפעם – שיעול יבש או שיעול עם ליחה. אך דבר אחד בטוח: כשההצטננות עוברת והשיעול נמשך מעל חודש, יש צורך לעשות מעשה. זאת משום שהשיעול מפריע לנו לחזור לשגרה. הוא טורדני, מציק ולא פעם אפילו גורם לנו אי נעימות חברתית.

נסו להתרכז בסרט באולם קולנוע כשמישהו משתעל כל הזמן לידכם, או נסו להקשיב בהרצאה חשובה מאוד כאשר השיעול בוקע מגרונכם בכל דקה ואינו נותן לכם מנוח. טיפול בשיעול בדיקור סיני מהווה פתרון לבעיית השיעול המתמשך והופך את החיים של הסובלים מהתופעה לטובים יותר.

מדוע אנו סובלים משיעול?

לפי הרפואה הסינית, השיעול מתרחש כאשר הגוף מרגיש מאוים. זהו למעשה מנגנון ההגנה של הגוף. כאשר הגוף מנסה להיפטר מעודף של נוזלים, זיהומים, ליחה, עשן או כל גורם אחר שמפריע לו לתפקד. כמו כן, קיימים שני סוגי שיעול עיקריים. הסוג הראשון הוא תופעת שיעול אקוטית המתרחשת כאשר יש זיהום ויראלי או חיידקי במערכת הנשימה. הסוג השני הוא שיעול כרוני אשר יכול להימשך מספר ימים ואפילו מספר שנים. שיעול זה יכול להיגרם כתוצאה מאלרגיה, שאיפת חומרים מסוכנים (עישון), מצב של נזלת מרובה וכדומה.

איך מטפלים בשיעול לפי תורת הרפואה הסינית?

המדקרת בוחנת את המטופל, את הרקע הרפואי שלו ואת מצבו הכללי נכון לעכשיו, ולאחר מכן מחליטה על אופן הטיפול הנכון עבורו. השיטה הראשונה לטיפול בשיעול היא בדיקור סיני. הדיקור הסיני מציע פתרון טוב כאשר מדובר בשיעול המלווה בליחה וכן במצבים שבהם המטופל סובל מנזלת כרונית. המדקרת מוצאת את הנקודות בגוף שיצאו מכלל איזון, ומבצעת דיקור במקומות הנכונים במטרה להחזיר את הגוף לאיזון שאבד לו. בדרך זו, הגוף יכול לרפא את עצמו והמטופל יחוש בסופו של דבר שתופעת השיעול הטורדנית הולכת ופוחתת.

היתרון בדיקור סיני הוא שאינו מלווה בתופעות לוואי, בניגוד לתרופות כימיות. כמו כן, אם השיעול נובע בעקבות חולשה כלשהי באיברים הפנימיים (ריאות, סרעפת או וושט), הדיקור מסייע בשיקומם. שיטת הריפוי השנייה היא טיפול באמצעות צמחי מרפא סיניים והתאמת התזונה הנכונה למטופל. כדי לעשות זאת, המדקרת בודקת את הדופק והלשון של המטופל.

קליניקה שהיא בית

אם גם אתם סובלים משיעול טורדני ומחפשים פתרונות טבעיים לבעיה שלכם, הכירו את הקליניקה של שגי היימר, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית. הקליניקה ממוקמת בראשון לציון ומזמינה את תושבי העיר וסביבותיה לבוא לטיפול ולהיפטר משיעול, כאבי גב תחתון, כאבי ראש, אלרגיות ובעיות רפואיות שונות אחת ולתמיד.

לקריאה נוספת: טיפול במחלות חורף אצל מבוגרים וילדים

מזמינה אתכם לשיחת יעוץ וטיפול אצלי בקליניקה

× - פנו אליי
דילוג לתוכן